Условия
1. Изисквания за активиране на управляема печатна услуга MyPRINT.
Срокът за активиране и безпроблемно функциониране на услугата MyPRINT е свързан с изпълнението на следните изисквания:
- Осигурено е подходящо място за инсталиране на печатащо устройство на разстояние най-малко 1m. от други електрически уреди или директна светлина. Мястото трябва да е достъпно за обслужване и последваща поддръжка.
- Наличие на свободен електрически контакт на разстояние по-малко от 1m. от инсталираното печатащо устройство.
- Осигурена Интернет връзка на печатащото устройство.
- Помещението в което ще бъде инсталирано устройството, трябва да отговаря на изискванията за нормална работна среда - да бъде с добра вентилация и да не е силнозапрашено.
- Осигурен достъп на служител на СТЕМО, за активиране на избраната управляема печатна услуга MyPRINT.
- Платена първоначална инсталация.
2. Заявяване на план. Договор.
- Заявете избрания от вас план, като попълните и изпратите онлайн заявка.
- След получаване на заявката наш служител ще се свърже с вас, за да потвърди подадената информация.
- Първоначалната инсталация се заплаща предварително по издадена проформа фактура.
- На следващия работен ден след потвърждаване на заявката, служител на СТЕМО ще ви посети, за да инсталира и активира избраната услуга за печат.
- Ще получите договор за предоставяне на управляема печатна услуга MyPRINT, който трябва да бъде подписан от лице, упълномощено да представлява организацията ви. В случай, че договорът не е подписан от управител, е необходимо представяне на пълномощно.
- Един екземпляр на подписания договор се предава на служителя, извършил инсталацията на услугата.
3. Клиентски портал.
След активиране на услугата ще получите по електронен път данните за идентификация в Клиентски портал или може да направите регистрация тук.
Клиентският портал предоставя следните възможности:
- Получаване на информация за текущо потребление и следене на разходите по текущия план;
- Промяна на текущия план с друг абонаментен план;
- Подаване на заявка за неизправност на услугата;
- Подаване на заявка за промяна на адреса на предоставената услуга;.
- Подаване на заявка за добавяне на нова услуга;
- Подаване на заявка за прекратяване на услугата;
- Достъп до издадена фактура;
- Справочна информация за избраните услуги, издадени фактури и плащания за период от 6 месеца назад.
4. Планове, отчитане, фактуриране и плащане.
4.1. Общи условия за абонаментните планове
• Неизразходваните копия, включени в месечния пакет на абонаментния план, не се прехвърлят за следващ период.
• Текущият абонаментен план може да бъде променян след изтичане на първия месец на предоставяне на услугата, чрез заявяване на промяна в Клиентския портал. Няма ограничение за броя на промените по време на активния абонаментен план. Системата ще приеме за валиден през следващия отчетен период последният заявен от потребителя абонаментен план. Новият абонаментен план влиза в сила на следващия ден след издаването на фактурата за изтеклия месец.
4.2. Отчитане на период
• Избраната управляема печатна услуга започва да се отчита от датата на нейното активиране.
• Периодът за отчитане е 30 календарни дни.
4.3. Първоначална инсталация за активиране на услугата.
• Таксата за първоначална инсталация се начислява и заплаща при заявяване на услугата. След използване на услугата за период от 12 месеца без прекъсване и при редовно плащане на задълженията, стойността заплатена за първоначална инсталация се възстановява по банков път през месеца, следващ изпълнението на горното условие.
4.4. Месечна сметка
В месечната сметка за управляема печатна услуга МyPRINT, която абонатът получава са начислени:
- месечен абонамент за предоставената услуга през изминалия отчетен период;
- такса за отпечатани копия над включените в абонаментния план пакет (ако има такива). Изчислява се като произведение от броя копия над включените в пакета и единичната цена на копие за съответната услуга;
- други допълнителни услуги заявени от абоната (ако има такива);
- в цената на копие не е включена стойността на хартията;
4.5. Плащане
Плащането на всички издадени фактури се извършва по банков път на посочената във фактурата банкова сметка.
5. Поддръжка и обслужване
- Всеки абонаментен план включва Help-desk поддръжка в следните дни и часове: работни дни 9x5 (от понеделник до петък), работно време от 08:30 до 17:30 часа.
- Заявки, в случай на прекъсване на услугата, може да бъдат подадени през клиентския портал или на телефон 0700 17 978.
- Услугата включва доставка на консумативи и консумативни резервни части, без хартия за печат. При необходимост от ремонт на предоставеното оборудване, то ще бъде заменено с аналогично, според текущия абонаментен план.
6. Прекратяване на услугата.
- Прекратяването на услугата се заявява през клиентския портал.
7. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УПРАВЛЯЕМИ ПЕЧАТНИ УСЛУГИ
MyPRINT (в сила от 11.08.2022г.)
8. Стандартна ценова листа (в сила от 10.03.2022г.)